2008-01-14

Stockholmsresa

Idag har jag varit på kurs på huvudkontoret i Stockholm. "Introduktionsdagar" som de kallar det hela. Jag tyckte att det började bli lite sent att gå på någon form av introduktion nu när jag jobbat tre månader, men det visade sig att jag var alldeles färsk jämfört med många andra :-)

Hur som helst så har det trots allt varit intressant, men lite lagom svårt att ta sig in i konversationerna mellan sittningarna. Det verkar bara vara jag som inte har någon bekant med mig...

I morrn bitti blir det hotellfrukost, och må de små trollen bita på personalen om de inte har supergod äggröra och lagom knaperstekt bacon!!

Förresten, fy faen för stockholmstrafik! Blev tokless bara på vägen hit, kö redan ett par mil norr om Kista... *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar