2008-02-13

Stockholm

Just nu sitter jag på ett hotellrum i Alvik och funderar på vad man egentligen har lärt sig idag. Det är alltså som så att jag är här på kurs genom jobbet, ska lära mig något som heter Multicom (nej, jag tänker inte förklara vad det är. Känner du inte till det är det onödigt vetande *s*). Men det är nästan så att det känns mer luddigt nu efter en dag i skolbänken än vad det var innan.
Kan kankse ha något att göra med att jag inte kände till nästan något innan, men har fått veta i stort sett allt man behöver veta under några få timmar...

Jag kom ner hit redan i går eftermiddag, åkte ner direkt efter jobbet. Skönt att slippa kliva upp så okristligt tidigt och halvsova sig genom kursen.
Dessutom lyckades jag och min tokfina vän Theres träffas på kvällen vilket händer på tok för sällan! Vi åt våfflor och drack kaffe på ett Café i gamla stan. Ni som jag som är välväxta på längden gör bäst i att använda hjälm, alternativt krypa för dörrhålen är en knapp tvärhand höga (men mysigt var det)! Vad stället heter? Tja, det kanske jag kommer ihåg en annan gång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar