2008-03-08

Vad är meningen?

Fick ett tjusigt mail idag.
Undrar vad som ligger bakom det hela egentligen. En ensam (desperat) människa som verkligen söker kontakt, eller någon form av grupp som försöker sig på något?

Hur som helst, jag tror jag skiter i vilket (kolla den "svenska" delen på slutet!).


hello dear new friend
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to have a communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future.I will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all about each other,here is my email ( jane04forever@yahoo.com ) i will be waiting to hear from you as i wish you all the best for your day.
yours new friend.
Jane.

Please write me through my E-mail address ( jane04forever@yahoo.com )

jane04forever@yahoo.com
god dag raring ny vän hur stå det till )
idag jag hoppa det så pass varje sakerna är OK med du så er på min ålder pleassure till har en kommunikation med du om du vill har den önska med jag så fakta ät vi kanna komma till veta varandra bättre och se vad skedd i framtida vilja bli mycket glad om du kanna skriva jag igenom min email för lättast kommunikation och till veta all omkring var other,here er på min ålder email ( jane04forever@yahoo.com ) jag vill bli väntan till höra från du så jag önskar du alt god till deras dag. din ny vän. Jane. Behaga skriva jag igenom min VIRKER - sända med posten adress ( jane04forever@yahoo.com )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar