2009-08-05

T-besök


I söndags kom T hit och hälsade på. Hon var med på bröllopet också, men då hade vi inte direkt något tid att umgås. Den ekvationen var tyvärr lite omöjlig att lösa med nästan 80 personer att prata med...
Nåväl, hon kom som sagt hit och här är ett bildbevis på det:
Duger maskeringen T? Ingen taggning heller, ser du det? Tomas är snäääll. OK? ;-)
Synd bara att varken min Fru eller T inser att de faktiskt är söta och kan gå med på att bli med på bild.

Vanan trogen så tog hon med sig ett gäng mer eller mindre skruvade filmer, men som jag också i lika vanlig ordning gillade. Men Torkel i Knipa ÄR en knäpp film - så se till att titta på den!
Och så får jag erkänna att jag dragit lite förhastade slutsatser (om det ens kan kallas det) när det gäller Kvarteret Skatan. Jag trodde att det var lite åt buskishållet, typ Stefan och Krister, men oj så fel det var dårå! :-)

Men nu har fröken T tagit tåget tillbaka till de så kallade civiliserade trakterna dit man slår 08 i början av numren.
Vet inte om det är så bra, men hon får i alla fall vila upp sig efter några dagar med vilda ungar omkring sig *hehe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar